4.05.2014

Memebox Luckybox #1


Memebox LuckyBox #1





Kupiłam go dlatego, że liczyłam na produkty z dwóch pierwszych MemeBoxów, których nie miałam. I udało się, bo trafiłam aż 3 produkty z Memebox #1.

A to co w nim znalazłam:








1. CNP Laboratory Cleansing Perfecta 50 ml z Memebox #5 - mam go już z Boxa 5 - czyścików nigdy za wiele ;)
2. Nuganic Customize Pore Controle Essence 30 ml z Memebox #5 - jeszcze nie używałam, ale jak mi nie przypasuje to komuś oddam.
3. Danahan Bon Yeon Jin Essence 12 ml z Memebox #4 - używam już i jestem zadowolona, cieszę się z drugiego opakowania.
4. Mamonde First Energy Serum 10 ml z Memebox #1 (tego Boxa nie mam) - jak skończę esencję powyżej to na pewno zabiorę się za tą ;)
5. SEP Face Lifting Mask 30 g też z Memebox #1, którego nie mam - jak skończę już otwarte maski, to zacznę jej używać.
6. Too Cool for School Aqua Gel Mist 100 ml z Memebox #1 - będzie świetny na lato.
7. Tony Moly Delight Tony Tint Red 1,5 ml z Memebox #3 - jeden mam i wystarczy, ten powędruje do kogoś ;)
8. Dear by Enprani Bounce Cheese Cream 30 ml z Memebox #3 - jakoś podchodzę do niego jak do jeża, się pożyje się zobaczy.







Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Ciekawa zawartości tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny memebox, nawet się zastanawiałam nad zakupem ale kurcze, trochę mi szkoda ryzykować - nie lubię sytuacji, gdy płacę za coś, co mnie rozczarowuje ;) Chyba nie dla mnie tego typu pudełka-niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń