8.04.2014

Memebox #7 Global Edition

Podjęliśmy z mężem bardzo ważną decyzję i ostatnio moje życie zamieniło się w bieganinę. Nie chcę póki co zapeszać, więc nie będę pisała dokładnie o co chodzi, ale proszę Was o trzymanie kciuków ;) pocieszę Was tylko, że jak się uda, to moje życie zmieni się w jeszcze większą bieganinę więc czasu będzie coraz mniej. Ale jakoś damy radę!

Do tego choróbsko dopadło mnie na tyle, że od czwartku jestem na zwolnieniu lekarskim i do dzisiaj rana nie wiedziałam, co się wokół mnie dzieje.


Dzisiaj mam dla Was Memebox #7 Global Edition i to co w nim znalazłam.


Standardowo w środku mamy karteczkę, a na niej opisane co jest w środku razem ze zdjęciami i informacjami od producenta.







A zawartość wygląda tak:




1. Miseenscene 2x Curl Essence [miniaturka 30 ml, pełnowymiarowe opakowanie ma 150 ml i kosztuje $10]
Jest to odżywcza esencja, która ma odbudować suche i zniszczone włosy. Zobaczymy co z tego będzie. Po pierwszym użyciu mogę powiedzieć że ma piękny zapach.

2. Leaders Insolution BIO Medi-curing Mask-Aqua Dressing 20 ml x 2 [produkt pełnowymiarowy, jedna kosztuje 3$]

Nawilżająca maska do twarzy z efektem chłodzenia. Nie przepadam za takim efektem, ale być może na lato w trakcie upałów będzie idealna. Pożyjemy , zobaczymy.

3. Dr.G BIO-Rtx Mentor Cream [miniaturka 20 ml, pełnowymiaorwe opakowanie ma 50 ml i kosztuje $35]
Nie wiem czy w innych Boxach były inne warianty, mi się trafił nr 5 - do cery suchej. Skóry suchej nie mam, ale wypróbuję go na noc, jak się nie sprawdzi oddam mamie.

4. Jasoyup Herb Tea Makeup Designer Kit [produkt pełnowymiarowy, cena $23]
Trafił mi się zestaw Jasoyup Herb Tea, który zawiera 3 kredki do oczu w kolorach: tiara gold (ciepły złoty odcień z drobinkami), secret purple (piękna błyszcząca śliwka) i diamond gray (piękny błyszczący grafit), do tego mamy czarny błyszczący eyeliner i kredka do ust, która może być też różem do policzków i diamentowe naklejki na paznokcie które są... okropne ;)

5. Recipe by Nature Slowganic Cleanse - Lemon & Green Tea & Adlay [produkt pełnowymiarowy ma 100g i kosztuje $40 - według karteczki z Memebox, ale słyszałam, że można je kipić za 17$]

Próbki 'czyścików' do twarzy, które można użyć jako zwykłych produktów do mycia , ale też jako maseczek do twarzy.

6. Catrin Natural Mineral Sun Kill SPF42 PA++12 g [produkt pełnowymiarowy, cena 38$]

Puder z filtrami w kolorze Natural Beige. Nie mogę się doczekać testowania! ;)


Jestem zadowolona z zawartości, bo już sam puder kosztuje więcej niż zapłaciłam za mój box :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz