7.01.2014

[RECENZJA] Profarm, Proderma Pichtowy Tonik bezalkoholowy z ProOil.

Cześć!

Dzisiaj przyszłam do Was z recenzją Toniku Pichtowego. 

Jeżeli jesteście ciekawe co o nim sądzę to zapraszam dalej!

Profarm Tonik pichtowy bezalkoholowy do skóry wrażliwej




Producent mówi nam, że jest to tonik, który przeznaczony jest do codziennego oczyszczania skóry wrażliwej, zarówno podatnej na wypryski jak i zmarszczki. Zawiera Pichtowy ProOil, który aktywnie w  ciągu dnia i nocy działa: 
- oczyszczająco - odświeża, oczyszcza i nawilża skórę, 
- antybakteryjnie - oczyszcza, wpływa korzystnie na wygląd skóry, 
- odżywczo - uzupełnia niedobory witamin i mikroelementów, 
- energizująco - dodaje sił witalnych, rozluźnia napięte mięśnie i likwiduje uczucie ciągłego zmęczenia. 
Badania wykazały, że podczas stosowania Toniku Pichtowego ProOil skóra jest aktywnie oczyszczana i nawilżana każdego dnia. 


Skład:
Aqua, Polysorbate 20, Glycerin, Magnesium Aspartate (and) Zinc Gluconate (and) Copper Gluconate, Propylene Glycol (and) Aqua (and) Vaccinium Myrtillus (and) Cucumis Sativus (and) Hamamelis Virginiana (and) Phenoxyethanol (and) Methylparaben (and) Propylaparaben, Abies Sibirica, Parfum, Sodium Hydroxide, Dmdm Hydantoin (and) Methylparaben (and) Propylparaben (and) Phenoxyethanol.

Nie znam się na składach, ale rzucają się w oczy liczne parabeny.

Produkt kupujemy w białej, nieprzezroczystej butelce z twardego plastiku z dozownikiem, który jest jakimś nieporozumieniem! Jest tak nieporęczny, że przy próbie wylania toniku na wacik mamy go też na rękach podłodze i wszystkim dookoła. Dziurka jest za duża i nie mamy kontroli nad tym ile produktu się wylewa, co jest irytujące i wpływa na wydajność. Pojemność opakowania to 200 ml, wystarczyło mi na około 1,5 miesiąca codziennego stosowania rano i wieczorem.
Tonik ma lekko żółtawy kolor i bardzo intensywny zapach... choinki ;) ja nie przepadam za tym zapachem, zwłaszcza tak intensywnym, ale na szczęście czujemy go tylko chwilę po aplikacji (no i podczas aplikacji też oczywiście). Skóra po nim jest oczyszczona, nawilżona, ale nie ściągnięta. Nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy, szybko się wchłania.

Cena i dostępność:
Apteki stacjonarne i internetowe. Można też go zamówić na doz.pl (ja właśnie tak zrobiłam) i odebrać w pobliskiej aptece. Cena około 10 zł, czyli tanioszka ;)

Co ja o nim sądzę?
Jest to naprawdę dobry tonik! A cena jak za tak dobry produkt jest śmieszna. Myślę, że gdyby nie ten feralny dozownik spokojnie wystarczyłby na około 2 miesiące codziennego stosowania, ale może tylko ja jestem taką niezdarą ;)
Tonik świetnie oczyszcza skórę, nie pozostawia lepkiej, ani tłustej warstwy. Nadaje się pod każdy krem - zarówna na dzień jak i na noc. Skóra po jego użyciu jest przyjemnie nawilżona i napięta. Nie podrażnia, nie szczypie, nie piecze. Po około 2 tygodniach regularnego stosowania zauważyłam, że niespodzianki szybko znikają i rzadziej pojawiają się nowe. Do tego trzymał w ryzach wydzielanie sebum, co jest ogromnym plusem przy mojej tłustej skórze.
Nie wiem jak z działaniem przeciwzmarszczkowym, bo nie mam ich za wiele (poza kilkoma mimicznymi od ciągłego śmiania się), ale na pewno nie pojawiły się w czasie jego używania nowe, a stare? Jakie były takie są ;) 
Kolejnym plusem jest to, że nie zawiera Alkoholu, który jest w większości oczyszczających kosmetyków.

Obecnie testuję inny ziołowy tonik, ale z tego byłam bardzo zadowolona i na pewno będę do niego wracać! Bo TAKI produkt w TAKIEJ cenie to rzadkość ;)

Daję mu 6+!

Gorąco Wam polecam ;)


Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja używam od kilku miesięcy i teraz nie wiem jak mogłam nie używać ich wcześniej ;p

      Usuń