18.12.2013

[RECENZJA] Eucerin DermoPurifyer - Aktywny krem na noc.

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was recenzję ostatniego produktu firmy Eucerin z serii DermoPurifyer, który wpadł w moje łapki. O pozostałych produktach przeczytacie tu, tu i tu.

Jak jesteście ciekawe co sądzę o kremie na noc to zapraszam dalej!

Eucerin DermoPurifyer Aktywny krem na noc




Producent mówi nam, że jest to krem do codziennego stosowania dla skóry tłustej, z niedoskonałościami, skłonnej do zmian trądzikowych. Krem redukuje zmiany trądzikowe i zapobiega ich powstawaniu, odblokowuje pory, widocznie poprawia stan skóry, ma lekką formułę, która zapewnia szybkie wchłanianie, zapewnia regeneracje skóry podczas snu.

Składniki aktywne:
2% Kwas Mlekowy, kótry łagodnie reguluje funkcje skóry skłonnej do trądziku. Działa keratolitycznie (mikrozłuszczająco), antybakteryjnie a jednocześnie nawilża skórę.

Cechy produktu:
- niekomedogenny (nie zatyka porów),
- antybakteryjny,
- beztłuszczowy,
- lekka formuła zapewnia szybkie wchłanianie,
- stanowi idealną pielęgnację wspomagającą leczenie przeciwtrądzikowe,
- idealny jako podkład pod makijaż,
- nie powoduje interakcji z powszechnie stosowanymi lekami przeciwtrądzikowymi.


Skład:
Aqua, Cyclomethicone, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Lactic Acid, Panthenol, PEG-150 Distearate, Bisabolol, Serine, Glycine, Lecithin, Alanine, Xanthan Gum, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Parfum, CI 77891.

[Źródło] 

Produkt utrzymujemy w białej, miękkiej tubce o pojemności 50 ml. Jako aplikator służy nam dziubek. Opakowanie jest bardzo wygodne i lekkie. Minusem jest to, że tubka nie jest przezroczysta i nie widzimy ile dokładnie produktu nam zostało - możemy się tylko domyślać, bo w miarę ubywania produktu trzeba mocniej naciskać opakowanie, aby wydobyć krem.
Sam krem jest koloru białego i ma delikatny zapach, który nie utrzymuje się na skórze. Jego konsystencja jest lekka i bardzo łatwo aplikuje się go na skórę, przy czym nie zostawia tłustej warstwy - wchłania się  do matu.

Cena i dostępność:
Apteki, sklepy internetowe, eBay, allegro. Cena za 50 ml, około 50 zł.

Co ja o nim sądzę?
Polubiliśmy się! Jest to chyba najlepszy produkt, który miałam z tej serii. Skóra jest po nim gładka, przyjemna w dotyku, rzadziej pojawiają się niespodzianki, a te które już się pojawią szybko znikają. Nie zatyka porów! Jest to chyba jeden z niewielu kremów (z tych które do tej pory miałam) o tak dobrym działaniu, który nie zawiera alkohol denat.!
Nie rozumiem tylko jednej obietnicy producenta, a mianowicie " idealny jako podkład pod makijaż". WTF?! Przecież to podobno krem na noc nie? Sama nazwa na to wskazuje. No chyba, że producent ma na myśli makijaż na nocne wyjścia. Przyznam się szczerze w tej wersji go nie próbowałam ;)
Poza tym moim zdaniem spełnia wszystkie obietnice producenta!
Serdecznie Wam go polecam!

Moja ocena może być tyko jedna: daję mu 6!




Dziękuję. Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. ja na noc używam mocno nawilżającego kremiku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też teraz używam czegoś bardziej nawilżającego. ale ten nakładam pod "nawilżacza" ;p

      Usuń
  2. ciekawa ta twoja recenzja, nie miałam tego kosmetyku, może w przyszłości go kupię:)

    OdpowiedzUsuń