15.12.2013

Catrice LASH FLASH!

Cześć!

Już w połowie stycznia 2014 r. ukaże się nowa limitowana edycja Catrice Cosmetics! Jesteście ciekawe co tym razem zostało dla nas przygotowane? To czytajcie dalej!



LASH FLASH to limitowana edycja (przede wszystkim) sztucznych rzęs! Najmodniejszym trendem w sezonie wiosna - lato 2014 będą rzęsy w rozmiarze XXL, czyli bardzo długie, pogrubione i wyraziste!

Catrice przygotowało dla nas 5 rodzajów gotowych sztucznych rzęs i jeden komplet kępek, z których można samodzielnie stworzyć odpowiadający nam look.


C01 Extravagant Volume Lashes


C02 Delicate Extension Lashes





C03 Maximized Expression Lashes

 
C04 Stunning Lengthening Lashes




C05 Single Lashes




C06 Classical Volume Lashes


Każdy komplet ma kosztować 3,99€.

 
 Oprócz tego kolekcja zawiera czarny klej do rzęs,


 który będzie kosztował  2,99€ oraz 2 maskary do rzęs, każda w cenie 4,49€.

010 Black


010 Ultra Black





Zainteresowało Was coś? Co chciałybyście mieć? ;)

Pozdrawiam! 



2 komentarze:

  1. ja stawiam na naturalne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje naturalne mam na tyle długie, że nie używam sztucznych rzęs, ale od czasu do czasu na jakąś większą okazję ;)
      na swój ślub miałam kępki i wtedy to już firany zamiast rzęs miałam ;)

      Usuń