18.10.2013

[ESSENCE] Beauty Beats girls on tour with Justin Biebier

Cześć!
Byłam dzisiaj w DM i jak zobaczyłam limitowankę Essence to się "lekko" zdziwiłam. Bo co niby Justin Bieber (tak dokładnie ten sam) ma do babskich kosmetyków? A no Essence jest oficjalnym partnerem jego trasy koncertowej "Belive" w 2013r. i będzie mu towarzyszyć w trasie koncertowej po USA i Europie.




Kolekcja nazywa się "Beauty Beats girls on tour with Justin Bieber" i zawiera:
- błyszczyki

- cienie do powiek

- róż

- rozświetlacz

- lakiery do paznokci




- manicure z nadrukiem "gazetowym" i do tego specjalny preparat do jego nałożenia (nie znam fachowych nazw ;p)

- eyeliner

- opaski na włosy


Fanką Biebera nie jestem (i nigdy nie będę :), a na kolekcję popatrzyłam, pomacałam i poszłam dalej. 
Nie oszukujmy się szału nie ma! Praktycznie wszystkie produkty można dostać w regularnej kolekcji Essence (tylko wiadomo w innych opakowaniach), no poza różem (w takim kolorze nie widziałam, ale jak dla mnie jest zbyt intensywny), no i ten nadruk gazetowy - widnieje na nim napis "Belive", czyli nazwa trasy koncertowej.

Także Fanki Biebera do drogerii Marsz! A ja sobie odpuszczę ;)

Kupiłam za to kilka innych rzeczy, nie tylko z Essence i pochwalę się nimi po weekendzie :)

A tym czasem See Ya!

P.S. Wszystkie zdjęcia i informacje do tego posta pochodzą z oficjalnej strony Essence.

1 komentarz:

  1. Lakiery wyglądają zachęcająco ! :D Chcę je mieć ;D hihi

    Zapraszam na rozdanie ! :)
    http://land-of-bliss.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń